Παύλος Φυσάκης
καλλιτεχνικός διευθυντής
Γεννήθηκε το 1969 στην Αθήνα. Είναι συνιδρυτής της καλλιτεχνικής κολεκτίβας Depression Era. Έχει εργαστεί σε εφημερίδες και περιοδικά και έχει διδάξει φωτογραφία στη σχολή Focus School of Photography & New Media. Το φωτογραφικό του έργο έχει παρουσιαστεί στην Ελλάδα και το εξωτερικό σε ομαδικές και ατομικές εκθέσεις στο BOZAR (Βρυξέλλες), στη Μπιενάλε της Νίκαιας, στο Slought (Φιλαδέλφεια, ΗΠΑ), στο Unseen (Άμστερνταμ), στη PhotoBiennale Θεσσαλονίκης, στο Φεστιβάλ Circulations (Παρίσι), στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Κρήτης, στο Art Space Pythagorion, στο Ωδείο Αθηνών, στο Μουσείο Μπενάκη. Το φωτογραφικό του λεύκωμα «Land Ends» τιμήθηκε με το βραβείο καλύτερου ελληνικού φωτογραφικού λευκώματος για το 2010.
Μαρία Μαραγκού
διευθύντρια του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Κρήτης
Η Μαρία Μαραγκού είναι κριτικός τέχνης – επιμελήτρια, υπεύθυνη του καλλιτεχνικού προγραμματισμού του Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Κρήτης, στη γενέτειρά της το Ρέθυμνο. Εργάστηκε στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία από το 1982 έως το τελευταίο φύλλο, ως κριτικός τέχνης ενώ έχει οργανώνει πάνω από 40 εκθέσεις σε θεσμικούς χώρους στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Είχε την επιμέλεια του ελληνικού περιπτέρου στη Μπιενάλε Βενετίας, δύο φορές [1995 και 2011] καθώς και στη Μπιενάλε Σάο Πάολο [1991]. Επικεντρώνει το ενδιαφέρον της σε ζητήματα της σύγχρονης τέχνης που συνδέονται με τη κοινωνία, όπως τη βία, το ρατσισμό ή το προσφυγικό. Είναι μέλος του ελληνικού τμήματος της Διεθνούς Ενωσης Κριτικών Τέχνης [AICA], του ICOM καθώς και της Ενωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών [ΕΣΗΕΑ].
Πάσκουα Βοργιά
επιμέλεια εκθέσεων, έρευνα
Σπούδασε πολιτιστική διαχείριση (ΜΑ) στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, οργανωτική ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Columbia της Νέας Υόρκης (με υποτροφίες Fulbright και Ωνασείου) και ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Στο παρελθόν έχει εργαστεί ως ανεξάρτητη παραγωγός ντοκιμαντέρ και κειμενογράφος. Από το 2011 μέχρι το 2019 ήταν μέλος της καλλιτεχνικής κολεκτίβας Depression Era, με καλλιτέχνες, φωτογράφους και συγγραφείς, στο πλαίσιο της οποίας συνεπιμελήθηκε και διοργάνωσε εκθέσεις, εργαστήρια και δημόσιες εκδηλώσεις και παρεμβάσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Από το φθινόπωρο του 2015 συντονίζει τη σειρά «Λέξεις & Σκέψεις» στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, διοργανώνοντας συμπόσια, εκθέσεις, εργαστήρια και φεστιβάλ που συνιστούν τόπους συνάντησης και πλαίσια συνεργασίας για τη διεθνή ακαδημαϊκή και καλλιτεχνική κοινότητα στην πόλη της Αθήνας. Από το 2016 είναι μέλος της επιμελητικής και οργανωτικής ομάδας τού MedPhoto Festival. Στην καλλιτεχνική και επιμελητική της πρακτική, εστιάζει στη διαλεκτική σχέση μεταξύ εικόνας και λόγου, ενώ διερευνά σημεία του οπτικού πολιτισμού, όπως τις νέες μορφές αισθητικής, ρητορικής και σχέσεων που προκύπτουν μέσα από τη σύγχρονη καλλιτεχνική πρακτική, τα media, και τον ψηφιακό κόσμο.
Δημήτρης Κεχρής
επιμέλεια εκθέσεων, έρευνα
Ο Δημήτρης Κεχρής είναι φωτογράφος, κινηματογραφιστής, επιμελητής εκθέσεων και υποψήφιος διδάκτωρ Ιστορίας και Θεωρίας του Κινηματογράφου στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και Ψηφιακές Μορφές Τέχνης στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών. Το έργο του έχει παρουσιαστεί στο Μουσείο Μπενάκη, στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, στο Βυζαντινό Μουσείο, στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος, στην Πινακοθήκη του Δήμου Αθηναίων, στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, στο Μουσείο Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και στην Galeria Hexagono (Βαρκελώνη). Το 2022 βραβεύτηκε από την ARTWORKS και συμμετείχε στο Πρόγραμμα Υποστήριξης Καλλιτεχνών «Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος». Κείμενά του για τη φωτογραφία και τον κινηματογράφο έχουν δημοσιευτεί σε επιστημονικά περιοδικά και συλλογικούς τόμους. Το 2023 κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Αιγόκερως το βιβλίο του «Το φιλμ-δοκίμιο και οι πολιτικές αισθητικές του», ενώ η ταινία του «Αθήνα, αγάπη μου» (2022) τιμήθηκε με βραβείο ντοκιμαντέρ στο 46ο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας.